19. září 2014

Třistapětašedesát 008

Dnes jsme šli obráceně - nejdřív do školy a pak do školky. Hmmm, taky zajímavý. Ale líbí se mi to víc obráceně. Jít do toho kopce po ránu je pro obě děti trochu fuška a já je musím furt popohánět a peskovat, aby udržovaly tempo a zbytečně se vytváří napětí, které není nutné. Ani pro mne, ale ani pro děti. Každopádně jsem se díky tomu ve školce zase potkala s maminkama, který jsem potkávala a tak jsme si zas trochu popovídaly. Takže za mne vesměs spokojenost.

Rozhodla jsem se (asi) sníst celou zásobu jogurtů, kterou jsem nakoupila. Dneska už třetí a to jsem vzhůru zatím jen 5 hodin. Nějak mám chuť. Možná to bude i tím, že jsem si konečně koupila novou mléčnou rýži s pistáciemi - potěšila, ale k dokonalosti ji chybí kousky pistácií - no a pak jsem ještě chtěla posílit dojem chuti a tak jsem si dala ještě čokoládovou a nakonec malinovo-ostružinový muller mix. To je život - můj jogurtový život, aaaaaaach.

Odpoledne mne chytla uklízecí nálada. Možná je to podzimem, možná je to tím, že zítra má u mne přespávat J, nevím. Uklidit všechno nemohu, ale měla jsem chuť uklidit tu horu před knihovnou, takže se mi podařilo odstranit jednu krabici a ten zbytek poskládat tak, že to vypadá lidsky a ne jako nespecifikovaná hora papírů, věcí, igelitek a jánevímčehovšeho. Fuj, takhle napsaný to vypadá ještě hůř, než jak to skutečně vypadalo. I když, asi ani tohle nevypadá dobře, ale vyhnala jsem pavouky, poskládala to, co zatím nevyhazuji a vyhodila to, co už mělo být vyhozeno dávno. A cítím se líp. Bezva.

Vyžehlila jsem. Po dvou a půl měsíci jsem konečně vyžehlila. Ach ano, ten kopeček u televize nadobro zmizel. Přeháním, je jen chvilkově neviditelný - do dalšího prací cejch a utěrek. Kolikrát ho děti shodily? Kolikrát jsem se kvůli tomu rozčilovala? Kolik drobků jsem z pod něj vymetla? Nebylo by jednodušší udělat to už před těmi měsíci? Bylo, určitě bylo! Nějak se mi do toho ale nechtělo. Nějak (skvělý alibismus, co) vždycky zapomenu na ten pocit, když mám hotovo a je to vidět!
Měla bych si to někam napsat - pro motivaci!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)