22. září 2014

Třistapětašedesát 011

Ve dřezu po ránu nádobí. To už se dlouho nestalo. Zařekla jsem se. A musím říct, že nic moc. Ten dojem, který to vyvolává - nemotivuje. Je to upatlaná vzpomínka na předchozí den. Jako když ho neukončíte a necháte jeho zbytky na potom. Takže místo začátku s čistou myšlenkou, musíte se chca nechca zabývat ještě včerejšími ozvěnami. Po ránu to ale není zcela ideální.
Něco to do sebe má, tenhle úkol, který jsem si dala...

Cítím se zpomaleně. Přesto jaksi plná síly a chuti k výkonům. Ale na ty si teprve musím počkat, dnes ze mne mnoho nevyleze. Ale to nejdůležitější je snad hotové ;-)
na nic víc se nezmůžu... Vadí? Nesmí.

Zapomněla jsem si mobil. A zbytečně cestovala, abych si dojela pro to, co nebylo předáno, protože jsme se prostě sprostě minuly. Jo, jednou jedinkrát jsme se nedomluvily asi zcela přesně a já vyrazila, nic netušíc a čekala. Marně!
Čekala jsem 35 minut v nepříjemně chladném větru, bez mobilu a doufala. Měla jsem hlad, usínala jsem, rozbolela mne hlava a bylo mi chladno. Co to sakra je? Třicetpět minut. Ztráta času! Uch. Tak jsem si pak cestou koupila báječný švestkový koláč. Potěšil...

Šli jsme na judo. V pátek jsem to zjistila a do pondělka stihla dokonale zapomenout. Ráno jsem pružně překopala odpolední program, abychom tam byli. A bylo to super! *B* byl moc šikovný, dával pozor a kotouloval jak o život. Jo, tohle mu půjde, tady si dobře namasíruje ego. Bezva.
I mne to nadchlo. Kdyby to šlo, chodila bych taky! Navíc je trenér sympaťák - od takovýho bych sebou klidně nechala třísknout o zem, až by zahřmělo ;-)...

Chtěla jsem vybrat nějakou fotku *B* do přihlášky a zjistila jsem, že nemám žádnou vhodnou. Rozuměj použitelnou. To znamená - tváří se normálně, nemá NĚCO přes obličej, nemá něco NA obličeji, nemá NĚCO na hlavě... Zkrátka nemám fotku, kde by bylo vidět, jak skutečně vypadá, když jen tak je. A pak, když jsem zahlídla svoje fotky, mi docvaklo po kom to to dítě má.
Já mu nemůžu lautr nic vyčítat!
On za to vůbec nemůže... Pche

A tohle mne večer zacinklo o duši...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)