20. září 2014

Třistapětašedesát 009

Nejlepší probuzení na světě: pošlete brzce ranní sms o tom, zda dotyčná má odlakovač. Pokud se trefíte dobře, napíšete dřív, než ji zazvoní budík, a tak významně zkrátíte čas spánku z už tak krátké noci. Jooo, nevyspalá rána miluju. Ale víte co, můžu se tvářit jako kakabus a vyjde to nastejno, jako když se tomu zasměju a řeknu si, že jsem hloupá, že jdu spát pozdě, když potřebuju vstávat brzo ;-) Takže jsem se rozhodla pro možnost číslo dvě a cvakla si s úsměvem lístek v tramvaji.

Zkouším si novou roli - prodávám knihu. Zatím ale ne svojí. Jsem u Stáni na stánku. Yes. Udělala jsem si i potřebný plážový outfit - klobouk, brýle (které nakonec slouží jen jako dekorace na stole :-) ) sukně a nutné růžové žabky. Nechybí ani kokos (s brčkem) a skvělé palmové záložky ruční výroby jako dárek. No teeeeda, já si ten plážový styl asi zamiluju. Určitě bych měla, jednou taky budu plážová byznysmenka.

Mladej kokos nechutná jak starej kokos. Tedy zralej kokos. Pochopitelně. Přesto trochu překvapení, ale to už je kouzlo chuti kokosů. Co z toho vyplývá? Že s kokosama je to stejně jako s vínem a ženskýma - jak zrajou jsou furt lepší a lepší. Nicméně, přírodní iontový nápoj má taky svý klady, docela pěkně mne probudil a nastartoval.

Usnula jsem u notebooku. A mám na to důkaz. Teda neměla bych, kdyby se někdo škodolibě netěšil mému fyzickému úpadku. Ale jo, pomohlo mi to. Asi už vyprchal kokosový doping...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)