8. prosince 2014

Třistapětašedesát 088

Myslím si, že když pro sebe udělám jednu drobnost, tak to vynahradí ty stovky jiných, které pro sebe zbůhvíjakého důvodu nedělám? Jsem tak hloupá, nebo tak bezohledná vůči sobě? Vynahradí jedna slabá chvilka dělání si radosti ty desítky, kdy na sebe kašlu?
Ne, nejsem královna a takhle nikdy nebudu. Nejsem dokonce už ani princeznou. V tuhle chvíli jsem klesla hloubš, než jsem si jen mohla představovat. A jsem to já, kdo se tam dostal. A jsem to zas jen a pouze já, kdo se může zvednout a zase začít zářit. Jen teď nemám páru, kdy to zas bude.

Unavená. Stále. Zběsile. Nekonečně...

Retro 28-10-2014 Aha, tak jsem začala pracovat o kapku víc, ale nějak to zkracuje délku mého spánku. Což asi není úplně dobře a vlastně to jen dokazuje to, že ani po takové době jsem NIC nepochopila. Ale je tohle skutečně to řešení? A k té poslední otázce: jsem si 100% jistá, že tenhle moment má k perfetnosti hodně hodně daleko...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - ovoce ano, zelenina ne

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)