11. prosince 2014

Třistapětašedesát 091

Trochu napětí. Dovezli nové čokolády a nejsou ještě všechny naštítkované. Ovšem stav zásob je už tak žalostný, že prostě je třeba stále přehrabávat jednotlivé krabice a hledat, abychom naplnili potřebnými kousky jednotlivé objednávky, a z toho mi už vážně hrabe. Poslední dny dostávám tolik "kopanců" ohledně organizování, že jen totálně slepá a blbá bych si nevšimla. Zajímavé ovšem je, že během prosince jsem nejvíc došla k zajímavým závěrům a rozhodnutím ohledně úklidu a organizace věcí. Bohužel je teď nejmíň času s tím něco dělat, takže napětí stále zůstává a já jen vím, co bude třeba udělat, protože teď už jsem si 100% jistá, že pokud to neuklidím, nepohnu se ani o píď...

Zdřímnutí. Večer jsem nějak podlehla únavě a tak jsem nechala děti koukat na pohádky a sama se odebrala do říše vlastních - nových pohádek. Aniž bych si to uvědomila, opravdu jsem skoro na hodinu usnula a vím, že se mi něco zdálo a pak jsem byla velmi zmatena, když se náhle u mne objevily studené malé nožičky, které se přišly ohřát. Takže to hned v následující chvíli bylo i krásný. Jééééj....

Retro 31-10-2014 Možná bych si měla půjčit ty Monology vaginy... a napsat alespoň ten pitomej článek, protože to nějak přestávám dávat v takové míře, jak bych chtěla... ale nevzdám to. Tohle je to jediný, co dává v tom všem smysl. No ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)