28. ledna 2016

‪#001 Narození je dobrý start

Dnes je ten slavný den, kdy k nám byl zaveden... ne, to není ten den. Dnes je ten den, kdy jsem v brzkých ranních hodinách byla porozena a začal můj život na téhle planetě. Začal můj příběh, který buď budu vyprávět, nebo si ho sami budou šuškat vrabci na střeše anebo po něm neštěkne ani pes. To si ještě rozmýšlím...

Nicméně, dnes chci říci jen dvě věci.

Včera večer jsem udělala takovou maličkou vočúrávku. Víme jak to má FB. Co neví, to nepoví. Je to taková reklamami prošpikovaná drbnička. Když to vím, mohu to využít ve svůj prospěch. A to jsem přesně udělala. Tyhle narozeniny jsem si chtěla FAKT užít. Dnes jsem toužila dostat přání jen od těch, kdo si sami vzpomenou. Od těch, kteří vážně ví. Bez nápovědy. Sami od sebe...
Přestože to bylo jen 7 lidí (opravdu JEN?), tak mám radost. Děkuji...

Druhá věc... jsou vlastně věci dvě - jednak fotím narozeninový WOL (ne, nebude z toho YOL, teď fakt ne!) a dotáhla jsem profil na Instagramu (který pojmu jako svůj art profil), a poprala se s prvním snímkem.

Jejda, překvapení - má to čtvercový formáty!
Tak pro příště, no!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)