17. ledna 2016

365/078 Nečekaná motivace k četbě

Když se to sejde, tak se to sejde. S víkendovým programem se potvrzují všemožné nemožné Murphyho zákony. je to k smíchu. Ale protože tenhle film mi tak nějak unikl, a já byla naladěna, volba pro dnešní večer byla jasná.

Leo klasika. Tohle sice není jeho nejsilnější role - neurazil ani neoslnil, ale kdo mě fakt dostával je Carey Mulligan. Tak dokonalá směs naivity, odhodlání, strachu, nejistoty - vše současně v očích, v gestech i celkovém postoji... Já nevím jak to dělá, ale tyhle směsky uměla už ve Škole života...

Nevím zda za to mohla tak velkoryse pojatá kamera, nebo střih, možná i způsob vyprávění, ale musím jít do knihovny a najít tam tuhle nevelkou Fitzgeraldovu knihu a přečíst si jí. A je to vážně nutné.

Nikdy jsem nebyla tak silně motivována k přečtení knihy díky filmu. Většinou jsem se spokojila s tím, co mi přinesl film (pokud jsem teda už dílo nečetla), ale tohle je jiné. Musím do knihovny a udělat si čtecí víkend. Asi...

Uvidíme, kdy to ze mne vyprchá a kdy bude přečteno. Teď chci jen odpočívat, načerpávat síly, pracovat pomalu, bez spěchu, bez stresu... No, třeba sebe sama překvapím...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)