27. ledna 2016

365/088 Zipy má super tipy

Někdy ze synovy aktovky vypadnou poklady.
Zrovna jako včera.

Kromě toho, že to bylo po dlouhé době něco, co mě zaujalo, musím říct, že Zipy jako by tušil, co jsem včera psala na tenhle blog. Přišel nezván, ale vítán s odpovědí. Jako by nějak věděl, že jsem v té křehké fázi rozhodování. V té fázi, kdy stačí jedna jediná kapka a vy si řeknete: "Tak na tohle kašlu!"

Místo kašle, či kašlání, jsem si ale přečetla co MI POSLAL:

2 pravidla, jak se dobře rozhodnout
1. Pomůže mi to cítit se lépe?
2. Neubližuji tím sobě ani nikomu jinému?

A protože ladím v obou podmínkách, je to jasný. Je rozhodnuto. Třetí výzva 365 dní startuje na moje ehm ehm narozeniny a bude to můj rok.
Bude? Jo, bude.
Rozhodla jsem se, že bude.
Bude to MŮJ ROK!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)