8. prosince 2015

365/038 Jistota samozřejmosti

Když věci nejsou tak, jak běžně jsou, vykolejí nás to. Mě teda určitě.
Tak nějak se pohodlně spoléhám na to, že určité věci jsou. Spoléhám se na samozřejmost. A pak jsem překvapena, když to samozřejmost není...

Všimli jste si, kolik věcí bereme den co den jako samozřejmost?
Třeba, že já půjdu do práce a děti do školy. Tak to je. Tečka.
A pak to tak není.

Těším na svých 6 hodin klidu na práci, co si budeme nalhávat, a jsem pěkně nevrlá, když je nemám. Už vůbec neuvažuji o tom, že by to tak nemělo být. Takže když není, rozhodí mě to a moje soustředění je nejisté jak papírová lodička... Tak málo mi stačí...

Možná tohle děláme v mnohem důležitějších věcech.
Možná takhle samozřejmě bereme až moc věcí v našich nedlouhých životech.
Všechno to, co kolem sebe máme a polovinu možná ani už nevidíme.

Na jednu stranu jsem rozhozená, na druhou stranu si takhle vždy uvědomím, jak žiju na automat. V určitých chvílích, určitými myšlenkami. A nějak jsem si furt nezvykla. Nakonec je vlastně "dobře", že ty děti nejsou stále jen zdravé, že narušují stereotypy a ukazují mi, byť ne zcela ideálním, ale značně funkčním způsobem, jak je druhá strana mince rutiny pěkně zapšklá...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)