27. prosince 2015

365/057 Spánek snů

Zvláštní noc. Po dlouhé době se mi zdál sen. Sen, který jsem si zapamatovala. Sen, který byl barevný a ve kterém jsem ani na chvíli nepochybovala, že není snem...

To už se mi dlouho nestalo! A bylo to zvláštně silné.
V tom snu jsem se setkala s pumou. Ta druhá kočka nevím co přesně byla, ale pumu si pamatuju. Byla tam směs obav, pocitu nebezpečí a současně takový ten stav, kdy víte, že k něčemu takovému muselo dojít, a vy jen čekáte, jak se to vyloupne, ale nesnažíte se nějak extrémně měnit to, co se děje...

Když si zpětně snažím vybavit sny se zvířaty, není jich mnoho. Jako malá jsem, když jsem byla nemocná, měla jeden sen, ve kterém se vždy objevil hodný mluvící bobr, tak trochu ala Narnie, který mi poradil cestu.

Z období dospívání či ranné dospělosti si pamatuji jen dva sny, kde se objevila zvířata. Jeden s medvědem, který byl vcelku klidně plynoucí, a pak druhý trochu akčnější s tygrem. To bylo hodně velké drámo, tygr byl někde ve městě a přestože přátelsky, velmi důrazně mě konfrontoval...

Další sny mi v paměti neuvízly...
Tenhle je navíc zvláštní tím, že se odehrával v prostředí, kde žiju. Žádný vymyšlený svět, žádná symbolika - natvrdo doma, přesně tak, jak to právě je.

Mám pár výkladových favoritů, ale je jasné, že je čas trochu se hnout z místa...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)