4. července 2016

‪#159 Týden bez dětí

Začal už o víkendu a já se do toho dnes opřela. Makám jak zběsilá. Trochu mi z toho jde hlava kolem, ale dobrý {smích}. Asi vás nepřekvapí, že mám senza plán.



Po víkendu, kdy jsem si dala voraz, desetihodinový makačky s touhou stihnout nemožné? NE. Vždyť jsem řekla, že tyhle prázdniny budou jiný. I když ještě nevím jak...

Baví mne teď salátovat. Jestli tohle mohu zařadit do položky jiné prázdniny, tak super! Můj Tumblr bude radostně přetékat čerstvým i sušeným ovocem a oříšky. Jak lahodné!

A také fotím prázdninové WOL. Dva měsíce dám, ne? Naprosto bez ambic. Tohle už tady bylo a vím jak to dopadlo. Ale dva měsíce projdou. Mohly by. Ty foto vzpomínky jsou taaaak kouzelný...

A plán? Udělat svou práci a nesedřít se z kůže - samozřejmě. Nicméně, pokud se povede víc, tak jen lepší. Nepovede se? Tak se taky nepo...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)