1. července 2016

‪#156 Zařídím si jiný léto

Před rokem jsem to řekla: Tohle léto chci mít jiný!

Dnes stojím na jeho prahu a nevím, jak přesně "jiný" ho chci, ale co si tak pamatuju, nechtěla jsem tolik otročit. Chtěla jsem i odpočívat, relaxovat a načerpávat sílu. Těšila jsem se, že se letos konečně zastavím, ponořím do sebe a přechroupu celý uplynulý rok, dva, tři... osm.



Perfektní plán...
Jen nějak nechápu, proč nám právě dnes v noci definitivně kiksla pračka. Ta historka začíná v 0:58 kdy jsem se probudila takovým tím zvracecím zvukem a teplem za krkem. Ve vteřině mi došlo, co se děje. Běžela jsem pro plínu a lavor. Muselo to být milion vteřin - prvorozený dál spal, zvracel a já zachránila jen půlku neštěstí. Syna celýho...

Převlíknout pyžamo, svlíknout komplet celou postel i s podložkou (a nepozvracet se u toho!), neprobudit při tom druhorozenou, připravit jinou postel, plínový opatření a nandat to smradlavý prádlo do pračky. Zapnout...

Bděla jsem další hodinu a půl, abych nemusela prát víc prádla, než je zapotřebí. Opakovalo se to jen jednou. Uf. K oboustranné spokojenosti jsem stihla zareagovat včas. Dostal na hlavu obklad a čekání jsem si zkrátila přesouváním souborů. Mezi tím se vesele doprala první várka prádla. Pověsím to a zalehnu...

Prdlačku. Půl centimetr vody v koupelně mě z této představy okamžitě vytrhl. Do háje, vytekla pračka. A navíc neždíme! Z prádla furt teče voda a v bytě brouzdaliště. Místo spaní jsem si dala v nejvyšší možné tichosti odklízecí maraton a ani jsem při tom nenadávala. Až mne to překvapilo!

Ve 4:48 jsem padla únavou do tuny plín, který vysušovaly TU postel a doufala, že je to jen bláznivá epizoda začátku prázdnin...

Vlastě, když to tak píšu, rozumím tomu docela jasně. Ty peníze na pračku se samy neseženou, o tom žádná, současně je ale zcela na mne, zda zase skočím na špek a podrtím prázdniny a místo načerpání potřebných sil budu zas makat, abych nebyla v mínusu.

Takže je to zas jen o rozhodnutí. Co chci víc? Přežiju nějaký ty úroky navíc na kreditce, nebo přežiju, že se na sebe zas z vysoka vykašlu?

Tak tohle je snad jasný...
Poprvé ano!
Konečně!


P.S.: A celý prázdniny budou WOL!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)