7. března 2016

‪#040 Ty to taky nemůžeš umět!

A basta! Protože to je přece jasné!
Já to neumím, tak přece není možné, abys to uměl TY!
A ještě tě o tom přesvědčím a budu o tom všude mluvit, polemizovat a hlavně nezapomenu nadávat na to, jak je to nefér, že to přece jen asi umíš, ale pravděpodobnější je, že je celé podvod.
A já jsem jeho obětí!
A žádám nápravu!

To by tak hrálo, aby někdo uměl něco, co já neumím (a nikdy možná ani umět nebudu). To by tak hrálo, aby někdo, kdo má nějaký talent, měl díky tomu odměnu (kterou já nikdy mít nebudu). To tak, aby všichni, kteří našli to svoje, to projevovali a získali za to chválu a uznání (a já zas nic)...

Umíš to, co neumím já? Budeš viset!
Klasické podle sebe, soudím tebe, tentokrát trochu naruby. Kdyby nás nedělila internetová síť, možná že by padla i nějaká ta rána a tekla krev!

Sedím tu, trochu nevěřícně sleduji to podivné dohadování, hartusení a osočování. Už mne to přestává bavit, ale současně se neubráním smutnému pousmání. Tolik energie, tolik pozornosti a to všechno kvůli čemu? Dokázání pravdy? Jaké přesně? Nebylo by lepší a užitečnější vnímat a nacházet to své, v čem jsem JÁ ten nejlepší?

Vystoupit ze své škatulky toho, co umím a znám já, a vidět tu škálu dovedností u jiných. Ale hlavně a především i u sebe. Protože každý přece něco umí! Neznám člověka, který by neuměl vůbec nic.

Jeden šije padnoucí boty, jiný opraví během chvíle rozbité auto, jiný umí svázat knihu, která i po desítkách let drží jako nová, další upeče dorty, po kterém se můžete utlouct. Jeden ví, jak zdravě jíst a druhý vás naučí správně zaparkovat. Někdo jiný umí zorganizovat párty, na kterou léta nezapomenete, jiný vás provede po památkách, že si připadáte, že jste v těch dobách žili.

Každý umí něco úžasného, a každý by měl to něco najít.

Anebo může sedět u počítače a nadávat, že někdo odehraje on-line pexeso do 30 vteřin! A to přece není možné, když já to dám za minutu. Ale většinou minutu a víc! Takže je to jasný, je to podvodník...

Přidejte se! Můžete se vztekat nad schopnostmi druhých nebo tuhle energii věnujete sobě, nalezení svého užitku a jeho rozvíjení!


P.S.: Za jak dlouho zvládnete odehrát on-line pexeso???

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)