8. března 2016

‪#041 Zpooooomaaaaaleeeeenááááá

Někdy přijdou dny, kdy se prostě a jednoduše "nedaří". Ten den je právě dnes.
Namlsaná z včerejší jízdy, kdy jsem stihla spoustu věcí dodělat, vytvořit, připravit, jsem se oprávněně těšila na další podobnou jízdu. Měla jsem jediný plán: Opřít se do pedálů a zmáknout spoustu věcí.

Asi proto teď čumím do monitoru, s vděčností jsem přijala ultravelkou tabulku Merci a kdyby tak rychle, jako se mi rozpustila v ústech, odsejpala i moje práce, jsem vysmátá až za roh. Možná za dva!
Ale nejsem.

Sedím a čumím a všechno se to tak nějak sesypává...a šnek je můj rychlejší brácha.
Co s tím? Já nevím, na vymýšlení složitých plánů teď vážně nemám nastavenou hlavu. Takže zbývá to jediné, co mi vždy zabere (ostatně, ono tak nic jiného nejde, ale můžeme se vzpírat!) NEDĚLAT NIC.
Víc stejně nevyřeším.

P.S.: Ha, už vím, co za to mohlo - Nov v Rybách. Tyyyyy jo, míň takových!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)