19. března 2016

‪#052 Moje knižní ambice

Opět se probudily.
A já se nedivím. Má v tom prsty má spolupráce na knize někoho jiného, kde se mohu vyřádit.

Jooooo, před pár lety by to bylo sci-fi, aby někdo chtěl moje služby.
Před pár lety bylo mimo myslet si, že by v nějaké knize mohlo být moje jméno. A tradááááá, ty dny nastaly. Ty dny jsou tady a já jsem v nich. NAPLNO!!!

Jedno spouští druhé. Jak domino. A já zas začínám trochu víc snít o své vlastní knize. Už je to hodně starý sen. Mírně zaprášený, v šuplíčku nepravděpodobností.

Tak jsem udělala drobnou změnu: z toho už jsem ji vyndala.
Teď jen dotáhnout ten nápad a...


P.S.: Já vím, že TEĎ ještě není ta chvíle. Ale i tak, štěstí přeje připraveným, píšu si nápady, myšlenky a nechávám věci plynout... jinak bych se zbláznila...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)