10. března 2016

‪#043 Zase na začátku

Je to zvláštní, že člověk po dvou letech nějaké práce najednou znovu zvažuje, jakým půjde směrem. Zda to, co dosud dva roky dělal, je opravdu to, co dál dělat chce. Jestli je to, že mne to baví, dost pro všechno - pro mne i pro druhé. Zda tohle stačí?! Protože mne přece baví i spousta jiných věcí...

Myslet si, že něco už víme, když máme něco za sebou, je asi ta nejzákeřnější myšlenka, která by se mohla v hlavě usídlit. Ale stejně škodná může být i její sestra protiklad. Jak ze zkušenosti vytěžit, ale současně ji nemít jako postulát?

Až to budu vědět, tak určitě řeknu. Teď jsem zas na té cestě.
A čas plyne. Čas utíká. Nikdy mi nepřišlo, že by utíkal zrovna takhle rychle...
Ty jasně měřitelné věci si dokáží s námi tak neuvěřitelně zahrávat!
Ony s námi? Chach, smysl pro humor mi naštěstí stále zůstal...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)