3. listopadu 2015

365/003 NO WOMAN

O víkendu jsem viděla YES MANa s Jimem Carreym. Konečně od začátku do konce.

Ať mi nikdo neříká, že filmy pro většinu nejsou občasně i kvalitní. Myslím tím, co se týče informací pro jiný (rozumějte bohatý) život. Tohle je přesně jeden z těch filmů. I kdy nemusíte být někdo, kdo má blbou práci, zabíjí jeden den za druhým, nemá přítelkyni a už ho nebaví ani masturbovat, tak je to jen synonymum pro někoho, kdo se naprosto uzavřel do svých programů a představ, že pak ani nevidí to, jak smrtelné to je.

Říkat ANO znamená otevřít se, překonávat komfortní zónu, udělat něco, co si nelze zdůvodnit, postavit se strachu nebo nějakému očekávání - zkrátka nejet v robotovi celých 24 hodin...

A s tím souhlasím!
Současně je fajn věnovat pozornost i tomu, co bylo ve filmu taky zmíněno "ANO, je nové NE!" Abyste mohli něčemu říct ANO, musíte říct i NE. Nemyslím současně, myslím tím každou jednotlivou situaci. Abyste nedopadli jako Jim. Tudíž musíte umět úplně stejně silně, výrazně a upřímně, bez pocitu viny (fuška, co!) a naprosto v souladu se sebou, říkat NE. Sebejisté NE, kterým říkáte vnitřní velké ANO.

Je zvláštní, že se mi k tomu naskytla možnost s koncem měsíce, ale až dnes jsem si uvědomila, že jsem si to mohla ušetřit, kdybych zběsile neřekla ANO, v domnění, že je to něco, co by bylo fajn (protože i teď si to myslím), ale až postupem času mi došlo, že já nejsem ten fajn člověk pro to, abych to udělala. Necítím se špatně za to své zatím trochu nejisté NE, cítím se jen trochu hloupě za to, že jsem na to nepřišla dřív. Že jsem vyhrkla ANO, abych udělala radost a naprosto nepomyslela na svou radost. Možná to souviselo s tím naučit se něco nového, a až později mi došlo, že mne tohle téma nezajímá na naučení se, že prostě ten čas chci radši věnovat něčemu, co mi bude dávat mnohem větší smysl.

A je mi fakt líp...
Vlastně nakonec je to ANO i NE současně, jen se mění pořadí, chich


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)