11. listopadu 2015

365/011 Uvolnit si hlavu

Dnes mi došlo, jak hrozně se vyčerpávám, když všechno nosím v hlavě.
Já teď nechci být špatně pochopena, některé věci lze uchovat jen v hlavě - určité typy vzpomínek, pocity, dojmy. Můžete o nich psát, ale je to něco jiného.

A pak jsou takové ty běžné věci, jsou to vesměs to-do-listy nebo nápady, jakékoliv myšlenky, které s vámi jsou často delší dobu. Jsou, a staticky vám překáží v hlavě. Což zcela nevystihuje jejich hodnotu, ale ukazuje to spíš na ten problém, který se tím neřeší.

Určitě není špatné nosit je v hlavě, ale mnohem lepší je uvolnit hlavu pro další myšlenky - nápady. Třeba pro jejich řešení. Což většinou není možné když si to neutřídíte...

Poslední dobou si vážně pečlivě plánuju, co chci v daném týdnu udělat a vždy to kontroluji. Hlavně ve chvíli, kdy jakoby "nevím" co dál. A musím říct, že mi to vážně zabírá. Věci se posouvají a já jsem spokojenější. Fíha. Fakt je to tak!

Dotáhla jsem tak daleko, že jsem si nedávno koupila "speciální" desky, kam vkládám jen SVOJE nápady. Jakékoliv. Každý má svůj papír. Na ten si rovnou vytvářím představy toho, co je potřeba udělat, aby se věci hýbaly. Neřeším zatím, kdy je přesně udělám (to jsem vyřešila afirmací), ale uvědomuju si, že spoustu věcí jsem prostě jen chtěla, ale nikdy jsem se nedostala k tomu promýšlení jednotlivých kroků. Ale tím to začíná.
Nechávám to dozrát a vím, že ten čas přijde. Už tomu začínám věřit.

Všechny papíry se vesele plní nápady, myšlenkami, které není potřeba nosit každý den s sebou jako břímě, a je mi fakt lehčeji. Může se i tak stát, že se některé věci nestanou, ale to už je zas jiná kapitola. A tak mne napadá, že jedny desky budou muset dostat i mý úklidový touhy. Do konce roku to sice nedám, ale do půl roku? Hmmmm...

A to jsme se teď pobavili jen o té pracovní sféře!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)