21. listopadu 2015

365/021 Houbová nadílka!

Šli jsme na procházku do lesa a našli houby.
V listopadu!
A to jsme ještě cestou zpět, kdy už jsem měla totálně promočené tenisky a fakt mi začínalo být chladno, potkali houbaře, který si do košíku uklízel houbu jako moje hlava s komentářem, že dneska jenom samý hřiby.

Našli jsme několik hub, ale o pravácích si můžeme nechat jen zdát ;-)
I tak to bylo dost na plánovanou bramboračku, a povedla se - byla úžasná. Navíc byla velká zábava jí připravovat, protože jsme akorát vedli rozhovor feng shui a tak Péťa nakrájel zeleninu na jin a jang kousky, tudíž už tak chutově okouzlující polévka byla vyvážená po všech stránkách...

A já si pak večer uvědomila, když jsem pekla těsto na dort, že jsem byla vlastně 24 hodin bez netu, bez facebooku, prostě úplně vypnuto a bylo to fajn. Měla bych to zas někdy opakovat. ROZHODNĚ!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)