16. srpna 2016

#202 Chvála nástěnnému kalendáři

Kdo by si občas nezašpásoval s myšlenkou, jak ovládnout svůj čas. Tentokrát to není žádná sci-fi teorie ani snaha protáhnout se ohbím časové smyčky, ale jen prachsprostá, ale spíš jen prostá, myšlenka k organizaci času.
Vychytaná drobnost.


Přestože tohle zrovna nepatří mezi moje silné stránky a ani nevěřím, že bych se nějakou super radou (ani za aktivního přispění super moci!) stala přes noc organizovanou osobou, přesto jsem si hlavně v poslední době všimla, jak dobře dělá mojí kreativitě, když má(m) přehled.

Nic svazujícího, spíš jen pojem o tom, kdy se co bude dít. Znalost bodů, ke kterým směřuju, ve kterých hraju nějakou roli a jejich souvislost v čase. Ne v rámci dne či týdne, ale měsíce a možná i kousek za roh. Zkrátka o ty dílčí body vůbec nejde. Objevila jsem kouzlo globálního přehledu nad celou situací...

Přestože jsem už znovuobjevila Ameriku ve spoustě věcí - třeba, že tužka je tužka (a není nad to) nebo že papír je papír (a není nad to!), působí mé objevení krásy nástěnného měsíčního kalendáře jako zjevení (a není nad to!)

U všech svatých, to je boží!


A tak jsem si vytiskla kalendář strejdy Googla, vzala mamce pár špendlíků s barevnou hlavičkou a na nástěnce nad stolem ukřižovala na šířku jeden papír velikosti á čtyři. Sluší mu to... s tím pekáčem buchet {smích}
Pořád na něj koukám a mám radost, jak se vyznám. Jakej mám najednou přehled. No a taky se už nemůžu vymlouvat. Ty jo, to jsem si naběhla...

Ale konečně zužitkuju všechna ta lepítka a washi pásky. Aaaaaaa, lábuž...


P.S.: A to mi docvaklo ještě něco, ale o tom až příště, nejdřív to chci otestovat, jak se to snoubí s tou mojí podivnou duší...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)