24. srpna 2016

#210 382 notes in evernote

Docela slušný číslo, co!
Přesně tolik listů má můj evernote. Teda ten druhý, co je stále tak nějak tím prvním. Ale neměl by už být...


Došlo mi to začátkem prázdnin, tak trochu omylem, mezi "řečí". Během posledních 6 týdnů jsem se nad tím pozastavila několikrát, ale to je zatím ten nejvyšší stupeň aktivity, kterého jsem byla schopna. Vždy jsem to odbyla, že času dost. Jooo, asi tak jako s úpravou fotek do WOL než se jednoho krásnýho dne disk zhroutí a všechno je v háji.

Poučená, ale stále tak nějak lehkovážná. To není dobrý. Chovám se jak mý děcko. Ve snaze vyhnout se několika hodinám rozhodování, odkládám řešení svého hlavního zdroje poznámek na neurčito. Začínám se trochu stydět. Vlastně dost.

Dnes na to koukám znovu a je mi jasný, že čím dřív to promyslím a hlavně UDĚLÁM - protože moc toho vymyslet stejně nelze - tím líp pro mne.

Ještě na začátku prázdnin jsem to vnímala jako rituální záležitost. O dva měsíce později to vidím jako nutnost. Vše je už uzavřený, jen můj nejpoužívanější evernote je na email, který už neexistuje. S projektem, který už patří do mé minulosti. Opravdu teď už není nutné nic držet. Předržovat.

382 listů. TO JE REALITA.
Jak se znám, polovina z nich už je buď vyřízená nebo pase. Což je vlastně v konečném důsledku to samé. Takže mi zbývá skutečně vyřešit JEN 191 zápisků.

No, to mne vážně uklidnilo!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)