18. srpna 2016

#204 Hecnu se!

Je to přesně 10 dní, co jsem napsala první blogový článek. Před 13 lety. Jsem vlastně tak akorát v nejlepší fázi puberty. Byla by to ucházející párty, ale letos jsem to svoje blogování snad prvně "neoslavila". Ne proto, že by nebylo co. Naopak.
Po mnoha letech mám pocit, že by konečně bylo co slavit...


Už jsou to asi 3 roky, co mám koupenou doménu s původním názvem. S tím, se kterým jsem začínala. Před lety jsem měla úžasný nápad, jak tam nahraju původní web a pojedu dál. Nejen, že jsem to neudělala, ale díky svému váhání jsem si stihla web už milionkrát předělat.
A pak celý ztratit.
Což mi jen prospělo, protože jsem s ním prvně začala pracovat jako s živým organismem. Jako s něčím, co můžu tvořit úplně od znovu.

Začátkem prázdnin mi to sepnulo!


Krom toho, že jsem konečně přestala bloudit, po tom co chci, dostala jsem dar - starou zálohu původního Happy blogu. Jéééjda. Objevila se spousta věcí, které jsem už oplakala a jedno s druhým vykrystalizovalo v ten bláznivý nápad. Bylo rozhodnuto...

3/4 prázdnin v trapu a kde nic, tu nic. Aj aj, zase nám pokulhává realizace. Ono je bezva mít nápad, ale stále čekat, že bude ještě lepší něco, co vlastně stále není, je mimo. Buď se můžu drtit a nechat další rok všechno zrát do dokonalosti, což by pro mě jistě bylo lákavé a jindy bych si na to skočila, ale já už potřebuju být spokojená. Potřebuju už udělat i další kroky a nepřešlapovat, když už není proč...

Nabízí se jediné - uskutečnit to, o čem jsem TEĎ přesvědčená, že je to ONO. Bez ohledu na to, zda to za rok změním. Možná že jo, ale bude vůbec co měnit???

A tak jsem začala! DNESKA!
Když jsem si četla první příspěvky z roku 2003 s přáním vybrat vzorek těch nej, nestačila jsem se divit. Tohle jsem fakt byla já? Tohle jsem vážně veřejně psala? Tohle někdo opravdu četl?
Jo, to všechno se FAKT dělo...

O ou. Je síla číst sebe sama zpětně. A bude zas!
Už na tom dělám, už na tom makám.
Hecla jsem se a dala si za úkol každý den udělat kus!

Kvízová otázka zní: Do kdy to dám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)