6. dubna 2017

006: Napiš Neumím poslouchat!

S tím přišel můj syn domů. Zakrýval to v notýsku, když mi názorně ukazoval, že nemá žádný úkol.
"Hele, podívej... Není tam úkol!"
"Máš pravdu... A co to je napsané pod tvou dlaní?"
"Ale niiiiic..." a rezignovaně, s kapkou vzteku ruku odkryl.


Neumím poslouchat, znělo do zblbnutí na několika řádcích.
"Tys neposlouchal?"
"Jo a paní učitelka mi řekla, ať to napíšu!"
"A máš to dopsat ještě stokrát?" ptám se s obavou.
"Ne, desetkrát to stačí!" Uf.

"A cos dělal? Nebo nedělal?"
" Prostě jsem neposlouchal a udělal něco úplně jinýho, než jsem měl!"
"Takže si v hodině nepracoval???"
"Ale pracoval... ale udělal jsem to blbě."
"Jak blbě? Tys nevěděl, jak to udělat?"
"Ne."
"Tak se příště musíš zeptat paní učitelky!"
"Ale já se jí ptal!"
"...?"
"A ona mi řekla, že mám poslouchat!"

Tak co má na tohle člověk říct?
Některý věci prostě nepochopíš.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)