4. října 2014

Třistapětašedesát 023

Vstala jsem brzo. Sama a ráda. S chutí! A to je co říct. Dokonce se mi i něco zdálo a já si to zapamatovala. Napsala si ranní stránky, skvěle se nasnídala a fenomenálně vyřídila pracovní hovor. A ještě jsem si báječně popovídala. Aaaach, to je skvělé ráno. Teď jen neusnout na vavřínech, jak to pěkně začalo...

Jsem totálně RAW. I když teď jsem spíš DEAD. Celý dej jsem se tak nějak hrabala a připravovala *M* prodejní stránku na jeho RAW e-kuchařku... Hlavní nástřel je hotový, teď to nechat posvětit autorem a doladit, uhladit a možná si ještě trochu s tím celým textem pohrát. Ale na to je potřeba odstup, alespoň den dva. Pak se uvidí, zda má hlava zplodila další klenot, chich...
Za celý den je té syrové stravy nějak moc. Už mi živě hrabe :-D

Testuju nový e-mailing. Od chvíle, co jsme nasadili do AX nový e-mailing, se zatím nikdo nový neregistroval. To je pech, co. 4 dny a NIKDO to nechce! Tak jsem to prubla já...
Přišlo to přesně podle plánu. A tak jsem, zcela neplánovaně, zasáhla do svý skoro 2 měsíce starý práce. Nemohla jsem si pomoct. Prostě to chci mít dokonalý. Takže jsem tam trochu škrtala, přepisovala a minimálně 20 slov jsem vyškrtla. Což jsou asi tak 4 ušetřený vteřiny při četbě e-mailu. Myslíte, že to někoho vytrhne?

Say something ... tahle verze je moje the best...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)