22. října 2014

Třistapětašedesát 041

Jídlo nedávám. To je věčný boj. Zkouším to různě, ale asi furt blbě. Zrovna dnes ráno jsem se nad tím zas nějak zastavila. Zkoušela jsem zapisovat - vydržím to pár dní. Podlehnu i když nechci, ty chutě jsou prostě moc, moc silný. A tak se cyklím ve zkoušení různých fíglů, ale největší fígl by asi byl začít skutečně vhodně krmit všechny buňky svýho těla. Víc fakt není potřeba. Výzva?

Na papíře. Zjistila jsem, že mám více než malé množství bloků s poznámkami z různých seminářů. Jednak je to blbý formát na shromažďování - většinou jsou to totiž A5 bloky nebo sešity, kdy polovina stránek je vytrhaná, jak vždy někomu poskytnu čistý list. Žádná nádhernost. taky je tam páté přes deváté - vedle věcí k uchování jsou tam jednorázovky, poznámky dávno k hodu do koše. Válí se to všude možně a užitek je NULA... Přemýšlím, co s tím.
Teď to asi nevykoumám. Mám dojem, že vznikla další položka do mýho plánu - evidentně ;-)

Můj první článek. Po dobře odvedené práci přes den, jsem večer věnovala tak trochu "sobě" a svému prvnímu článku pro "náš blog" Ženy ženám. Je to lehce osobní příběh k semináři Oblékám svou duši. Ještě to nechám uležet, bude až na příští týden, ale těším se na reakce. A slavnostně si slibuju (? vážně), že budu psát pravidelně. Že najdu vždy nějaké téma, a o tom napíšu článek na náš ženský blog.
Začíná mne to fakt bavit. Jupííííjej!

Retro 12-09-2014 Dnes taky prší. Skoro celý den. Jen ráno chvilku vydrželo nepršet, než jsem rozvezla děti do škol. Našla jsem to něco, pro co milovat déšť ve městě? Možná. V pátek mi *K* řekla, že miluje déšť. Já taky. S tou drobnou výjimkou ve městě, tam to není ono. Odpověděla, že jí je to jedno, ona MILUJE DÉŠŤ... V tu chvíli mi secvaklo: vo tom to je! Když něco milujete, neexistujou výjimky. Prostě to milujete. Je to stav, který se pojí k té dané věci/činnosti, ne k okolnostem... <3 data-blogger-escaped-br="">
P.S.: Výzva ovoce a zelenina - skoro splněno :-) chybí poslední jablíčko a zeleniny možná nebylo tolik...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)