24. října 2014

Třistapětašedesát 043

Totálně v křeči. To, co potkalo moje tělo cestou do školky, už nechci nikdy zažít. Chytly mne brutální křeče do břicha, kroutily mi vnitřnosti a mne postupně klesala krev z hlavy a stoupala do ní bolest. Bledla jsem, cítila se slabá a bez dechu. Kolapsový stav. Nějak jsem se zmátořila a do školy jsme dorazili úplně poslední. Cestou do školky mne postihla druhá vlna a tak jsme musely s Baru vystoupit, protože bych to nedala. Doma jsme letěla hned na WC a mý tělo konečně dosáhlo stavu, který se dá nazvat životaschopný.
Takže ráno bylo lidově i doslova řečeno "na ho*no"..

22 jsou prokletý. Asi! Mám ten dojem. Vlastně to není dojem, to je vážně fakt, že vždy, když jedeme pro Bártíka, tak jedna tramvaj vynechá. Většinou pak přijedou dvě, ale to už se nejeví jako pravidlo, a většinou je tramvaj totálně narvaná, takže to cestování stojí za to. Díky tomuhle ultra čekání to máme často dost na hraně s časem, abychom přijely včas, zastavuju v hlavě čas a modlím se, ať zas nedostaneme čočku. Chjo.

Zdřímla jsem si. Děti odjely s tatínkem a v pokročilém odpoledni jsem se cítila trochu unavena. Možná dozvuk rána, možná celého týdne. Cítila jsem se tak akorát na chvíli spočinout, zavřít oči a nechat tělo zklidnit. Od slov blízko k činům a tak jsem si lehla, přikryla se a zavřela oči. A pak vše ztichlo. Dala jsem si dvacet. Vlastně nevím přesně, ale na chvíli jsem usnula a bylo to maximálně osvěžující. Teď by to chtělo udělat něco vážně super. Třeba něco pro sebe...

Něco JEN pro sebe. Jasně, že mám práci. Jasně, že bych věděla, co důležitějšího dělat, ale řekla jsem si, že taky mohu udělat kousek jen a pouze pro sebe, když mám zítra ten seminář. Trochu vypnout a pokračovat v té relax vlně a nemyslet na nic pracovního. Však se nic nepo... A pokud po, tak co s tím nadělám?
A tak jsem udělala něco, co už vážně dlouho, až nechutně dlouho, odkládám...

Retro 14-09-2014 Jak příznačné. Dnes jsem řekla ANO sobě a tomu, co jsem chtěla já. Takže mám radost. A tohle ohlédnutí zpět mne jen uvědomilo v tom, jak skvělou volbu jsem s dnešním večerním "programem" udělala.

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - skoro splněno :-) 1 obrovské jablko + 2 mandarinky a zeleninu počítám v té náloži salátu, co jsme si daly místo večeře. S úžasnou olivovou bagetou, ňam.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)