28. října 2014

Třistapětašedesát 047

Jsem fajnovka. Buď stárnu, nebo mám nějaký sociální problém, anebo možná nemám vůbec žádný problém. Mne nevadí, když mne oslovují noví lidé. Nevadí mi, když mi píší noví lidé. Dokonce mi ani nevadí, když mi neznámí lidé tykají, no, občas mi to vadí, ale většinou ne. Z toho by se dalo usoudit, že jsem vcelku přátelská a normální. Ale sakra komunikujte se mnou slušně! Nejsem žádný hej, nebo počkej. Na ulici taky jen tak k někomu nepřiskočíte bez čehokoliv a nevyplivnete na něj svou potřebu. Jo, ta komunikace je občas jak kdyby vám někdo na hlavu nakálel.
Napadá mne, jak já komunikuju s cizíma lidma? Možná se málo vymezuju, kdo ví. Každopádně dál budu tyto komunikační štěky ignorovat a nebudu na ně odpovídat!

Pracuju málo? Řeším peníze a tak se stále vracím k té jedné otázce: Pracuju dost? Jak získat dostatek peněz na život. Ono totiž z ruky do huby nejde furt. Jedna věc je dělat co tě baví, druhá věc je dostat to na úroveň, která člověka živí. Takže buď se ptám moc brzo, nebo... Né, nemyslím, že se ptám brzo, nebo špatně. Je mi jasné, že odpověď jsou dvě cesty: pracovat víc, nebo pracovat efektivněji. Možná jde i o kombinaci obého, každopádně pro mne je to otázka číslo JEDNA.

Udělala jsem si test. Test stromů. A bylo to milý. Nejen kvůli výsledku. Testy a výzvy to je moje. Miluju to. Vyšlo mi ...
Moudrý a filosofující - Jste unikátní, svého druhu jedinečná duše. Vedle vás se nevyskytuje nikdo, kdo by se vám i jenom vzdáleně podobal. Jste intuitivní a trochu podivínský. Často vás špatně chápou, což vás zraňuje. Potřebujete svůj osobní prostor. Vaše tvorba si žádá rozvoje, zaslouží si úctu ostatních. Jste člověk, který jasně vidí temné a světlé stránky života. Jste velmi citový.

Retro 18-09-2014 Neskutečný. Zrovna dnes při "něčem" v TV mi došlo, jak důležitý je web na vlastní jméno. Nevím už co to bylo, možná snad dokonce podezírám Simpsonovi, ale to není podstatný. Když si vezmu, že jsem v roce 2003 začínala stránky, a svoje jméno asi měla ještě volný, ale nechápala jsem, že by bylo důležitý mít takovou doménu (nepřipadala jsem si důležitá JÁ!), tak bych si nejradši nafackovala. A tohle jsem nechtěla riskovat podruhý. Já vím, že možná za 10 let všechno bude úplně jinak. A možná, že nebude. Před 10lety jsem si taky myslela jak budou věci jinak a ... jo jsou, ale spousta věcí je taky fajn... a mohla být VÍC.

Otázka od Lea Babauty: Co když je už tento moment perfektní a je v něm vše co potřebujete, abyste byli šťastní?

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno 1/2 :-) zase ta zelenina, asi nějaká zakopaný pes :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)