20. října 2014

Třistapětašedesát 039

Fokus-time-star-planner Začínáme. Pojala jsem nápad na organizaci svého času. Asi nikdy nebude ideální týden pro zkoušku, ale možná o tom to je. Tenhle hvězdný časoplán by měl právě obstát v boji s šílenstvím nemožného. Teda, alespoň tak nějak si to s ním sním ve svých představách. Úžasný záchranný plán mého nekonečného plýtvání časem. Tak uvidíme. Každopádně zatím je to jen taková představa, kterou prostě zkusím. A kdo ví, třeba jsem kápla na plánování pro neřády

Víc ovoce a zeleniny. Dala jsem si úkol. Dobře, říkejme tomu výzva. Jím málo ovoce a zeleniny. Rozhodně málo a taky nepravidelně. To není dobře, hlavně pokud mne pak honí mlsná - je to jasný důkaz toho, co právě opomíjím. Tak jsem se zaúkolovala, aby to bylo zvládnutelné - 3 jablka denně a 200g zeleniny. To dám!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)