15. října 2014

Třistapětašedesát 034

První školní absence. Synáček má místo oka škvíru, ze který tečou nepěkný věci. No prostě nějaký zánět, asi z té rýmy, co mu stále opakuji, aby přesouval do kapesníku a ne do dutin. No, tak se mu to popotahování (až z paty) trochu nevyplatilo. Nicméně je doma a musíme se nějak poskládat, sladit. No, uvidíme jak (ne)budu nervní.

"Recept" na dlabanec. Já a kuchařka? Hih, vtipný. Možná tak cukrářka, to mne hodně baví, ale za kuchařku jsem se nikdy nepovažovala. V kuchyni razím heslo jednoduše, snadno a chutně. Pokud i zdravě, je to značka ideál. Nicméně obdivuji kohokoliv, kdo je schopen přesného opaku. Od sebe vyžaduji minimální nasazení pro přípravu jídla. Pokud se dá vše udělat v jednom hrnci a ještě bez mé přehnané asistence, tak je to přesně ten způsob přípravy, který preferuju. V pondělí jsem udělala zeleninovou pánev. Žádný maso, tofu, vejce, žádný jiný luxus kromě zeleniny - mix čerstvé a mražené. Trocha oleje na pánvi, trochu soli a poklička. Za pár minut samo hotovo. Dnes si psal *T*, který se stavil na návštěvu, o "recept". To mne pobavilo... a potěšilo :-)

Zamyšlení: Jsem tím čím jsem ve chvíli, kdy si to myslím, nebo v moment, kdy to tak vidí okolí?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)