12. října 2014

Třistapětašedesát 031

Spala jsem u krále a spalo se mi královsky. A po královském spaní přišla i královská snídaně. *J* se o nás postarala neméně královsky a tak jsem se kromě své vlastní snídaně nenechala dlouho pobízet a posnídaly jsme - vlastně hodovaly - společně. A bylo to moc hezký, že se někdo postaral o mne a já se jen najedla a nic neřešila. Vlastně si to uvědomuju až teď, jak to píši...

Jsem rebelka. A mám to potvrzený od Táni. Mám na to papír, papír na svou rebelskou - nekonvenční duši. Chich. Přestože to včera po vizualizaci skříně vypadalo všelijak, i ležérka by byla skvělou volbou. Ale nakonec jsem to, co jsem si myslela, že bych mohla. A je mi tak dobře. A přesto musím říct, že když jsme se všechny rebelky sesunuly na jedno místo, bylo to zvláštní. Uvědomila jsem si, že i to "rebelkovství" má spoustu tváří. Ta moje třeba je jediný růžový tričko mezi tmavýma ;-) Hvězdný postavení.

Přeplněný vlak. Přivolala jsem si ho. Respektive byla jsem realista. Je neděle, podvečer a jedu z Brna. Z BRNA! Bylo by bláhové myslet si, že se posadím bez místenky. No, a moje bláhovost se proměnila v realitu. Tak hlavně, že jedu. O víc mi vlastně nešlo. Stojím v chodbičce hnedle vedle záchodků a čtu si. Nakonec: nohy mám zdravý a stání ještě nikoho nezabilo. A nenudila jsem se. Byla zábava a na poslední půl hodinu jsem dokonce pohodlně seděla v uličce na karimatce. :-)
Skvělá jízda, díky spřízněným pasažérům a hlavně pasažérkám...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)