29. října 2014

Třistapětašedesát 048

Špatně jsem spala. Nejdřív jsem se marně snažila usnout. A pak jsem se stále budila. A snažila se zase usnout. A mnohokrát jsem se přistihla, že se jen snažím přimět usnout, ale skutečný spánek se nedostavuje. Nevím, možná nějaká korupce na Slunci nebo na Měsíci. Nedej bože, kdyby došlo ale k erupcím. To by byl teprve mazec. Jo legrácky, ale doufám, že dneska se už vyspím...

Fascinována minimalismem. Stále víc. Zatím je to spíš o tom, že mi do hlavy dojíždí nějaké věci. Je tam blok, protože před lety jsem udělala zběsilou čistku ve vzpomínkových věcech, a po roce litovala, co všechno jsem vyhodila a nemusela. Když o tom tak píšu (po mnoha letech), tak se prostě stalo. Možná, kdybych pečlivěji psala deník, nemusela bych lpět na dalších vzpomínkových věcech - vše bych měla zapsané. Nepotřebuji důkazy pro svůj život, potřebuju ho žít. A teď si ho musím JEN uspořádat. Udělat, co jsem udělat měla dávno. DÁVNO...

Jela bych. Ale kdo to zaplatí? Asi se chci cyklit zas v kecech kolem peněz. Člověku to občas leze na mozek, když spousta aktivit skončí tím, že když si to spočítáte, nebude pak na běžný provoz. Třeba i na jídlo! To je úchylný, nicméně běžný. Zvykla jsem si, protože člověk si zyvkne na cokoliv, ale dobře mi to nedělá.
Tak třeba časem. Chce to jen čas. Nic víc...
A ticho, nekaž to žádnou zpochybňující otázkou.Neříkej nic o tom, že to tak trvá už pár let. Neříkej nic o své hodnotě a snech. Mlč a nech to jen tak, že to chce čas. CHCE TO ČAS.

Retro 19-09-2014 Pokračovat v úklidu a něco vyžehlit. No, to by bylo super. Jen nějak nevím kdy. Ale o víkendu máme plán probrat skříň s kabátama. Už tam visí pár let a jednak už ani nevím, co všechno tam je, ale vím, že minimálně třičtvrtě z těch věcí nepotřebuju a nosit je nebudu. Jinak už bych se po nich dávno sháněla.

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno :-) jupíííja

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)