2. února 2016

‪#006 Plout na vlně

Dnes ráno jsem zasedla k práci v plné síle a chuti zvládnout kus pořádné práce.

Už včera ráno, když jsem před cestou ještě ladila facebook a drobnosti, cítila jsem, jak se do mne vlévá nezměrná síla, která skoro až žadoní, abych makala až do sedření kůže se ze mě bude kouřit.

Současně však ve mne bublala silná vlna inspirace, která nabádala k psaní. Jenže teď tahle touha musela jít stranou. Pro moje vlastní dobro!

Vy kreativci jistě víte, jak je to s inspirací na hraně. Je jako železo - má se kout dokud je žhavá... Tahle myšlenka ale pro tuhle chvíli neobstála a já, díky zaměření se na to podstatné, zvládla celý dnešní to-do-list. Juchů!

Jaká to potěcha pro mé oko i duši. Po zoufalém lednu jsem přesně takovýhle den plný dobře odvedené práce potřebovala. Jsem zpět v sedle. Stále to umím. Umím zabrat, když chci. Nakonec si trochu prominu, že psaní nechám na jindy. Říkám si, jestli i tohle není jen moje představa... abych se mohla trýznit a týrat a byla tak vlastní hloupostí uvržena do nepohody.

Ale proč, když to není nutné? Inspirace zas není tak křehká a ja nejsem žádné motovidlo, které si neumí udělat poznámku, ze které by pak nevyvodilo smysl i směr, kterým zaznamenaný myšlenkový fragment rozvíjet.

Navíc po včerejší jízdě vlakem, 5 hustě popsaných stránkách v bločku a třech obstojně rozepsaných myšlenek v mobilu, je tenhle strach o křehkost mé inspirace trochu směšný...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)