22. února 2016

‪#026 Ten vytoužený stav

S novým rokem přišlo skutečně hluboké otevření několika témat, která ale vyžadují čas. Třeba měsíc nebo dva. Možná i víc.
Se zděšením, které si ještě dnes velmi živě pamatuji, kterému jsem čelila poté, co jsem se ohlédla za uplynulým rokem (a ze strachu to ohlédnutí stále nedokončila), vypluly na povrch věci, které jsem zatím jen šolíchala a uvědomovala si, že v mém životě budou potřebovat důkladnou revizi.

Ačkoliv mi bylo jasné, že je třeba na tom pracovat, stále nějak nepřicházel ten správný nápad. Události konce roku tomu příliš nepřály a pád do únavy přinesl jen kopec dalších otázek.

Vy, kdo znáte synchronicitu, zákon přitažlivosti či Tajemství - zkrátka je jedno, jak to nazvete, pro mne jsou to "ty náhody, co neexistují", když přijde ten správný čas pro řešení čehokoliv, dostanete jasnou mesidž.

Směju se pod vousy, když si vzpomenu, jak jsem nedávno trochu polemizovala, jak to s těmi zprávami je a že věřím, že chodí. No jo, kdyby totiž nechodily, nemohla by se naše obrana po čase vůči tomu stát laxní, a přesně v ten moment, jakmile si začne myslet: Jo, tohle už znám a ví, že to nedám, tak to najednou sedne jak zadek na nočník.

Nejednou tak nějak pochopíte. Najednou přijde něco, čemu rozumíte, nad čím se zastavíte a říkáte si: "Joooo, tohle musím zkusit a zjistit, co to udělá." A fakt se upřímně těšíte. Nepochybujete. Nekladete další otázky. Jen to jednoduše zkusíte. Největší sranda je, že to není nová myšlenka. Vy jí naopak velmi dobře znáte, ale je to podaný přesně tou formou, že vám to v hlavě secvakne.
Konečně!!!

Děkuju!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)