28. září 2016

#245 Hoyte, moc si mi neušetřil!

Během roku je několik měsíců, který jsou opravdu vydatný na investice. Člověk sáhne na ještě větší dno svýho účtu než normálně. Dokonce často až za něj.
Jedním z těch měsíců je právě září. Začátek školy je vážně smrtelnej. Ale dobrý, přežili jsme. Zase. A tak se o to víc teď pohybuju v módu Kde sebrat a nekrást?

Český Forbes přišel s článkem "Z učitelského platu splatil milion za rok a půl." Magickou formulku zakončila věta "Musel se ale vzdát pěti věcí." Klasický a popravdě trochu laciný háček, ale dobře, tonoucí se stébla chytá. Klikám na to.
Kdo ví, možná konečně objevím něco převratnýho.

Ale už z další fotky vysmátejch vystajlovanejch mlaďochů mi je tak trochu jasný, že splatit studentskou půjčku a zvládat život s dvouma dětma je jako nebe a dudy. Dobře, nevzdávám se. Týpek o tom píše i blog a dlabe mu to skoro 60.000 lidí...

Dychtivě roluju a pročítám 5 zázraků, který mi možná přinesou nějakou tu kačku navíc a ... Vím, že nepřinesou... A sakra, každý žijeme v jiným vesmíru.

Vlastní bydlení. Auto. Dovolená. Nové oblečení. Kabelovka.
Hoyte, hochu, tos mě zklamal! Ty tvoje rady stojí za starou belu.
Nic lepšího nemáš? Neporadíš?
OK, tak si zase musím poradit sama. Však už jsem se za ty roky vycvičila.

Ale tu kabelovku beru jako dobrej point. Přestože jí nemáme, těm vydřiduchům z UPC platíme až příliš mnoho za tak málo muziky. To by chtělo doladit, ale že bych z toho našetřila milion, tak žhavě to zas nevidím.

Na Forbes docela slabej článek.
Zůstává ve mně nezodpovězená otázka: Opravdu existují i u nás lidé, kterým tyto rady vážně pomohou... ? A trochu se bojím zjistit, že opravdu ANO.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)