1. listopadu 2014

Třistapětašedesát 051

Těšily a nedotěšily. Už týden se B nemůže dočkat dnešní soboty. Mají se totiž potkat se svým kamarádem ze školky. Tahle návštěva se plánovala nějaký ten pátek. Vypadala vzdáleně a tradááá, dnes přišel den N. A stejně rychle odešel. Nemoc ho překazila. Nikoliv ovšem naše, my už jsme odolnější. A tak jsem musela říct novinu nejhorší. Tragedie! Ale vzal to statečně...

Na hřiště s babičkou. Vykoulela jsem masové kuličky. Opekla je a uvařila k nim triošpagety. Nakrájela na kousky sušená rajčata a vytáhla nakládané houby. Třešňový kompot jsem snědla už během přípravy oběda. Mňam... Venku svítilo sluníčko a tak jsme se po obědě oblékli a vyrazili všichni společně na hřiště. Strávili jsme krásný odpoledne na sluníčku s míčem. Do té doby, než ho začal B házet naschvál za plot a třetí výlet přes vrátka se mu stal osudným - namlátil si. No jo, stane se...

Americký dýňový. Dokoupila jsem chybějící ingredience - sušené meruňky a směs oříšků. A hurá na pečení. Připravit těsto, nakrájet a povařit dýni, namočit oříšky a opláchnout meruňky. Válím těsto, šťouchám dýni, krájím meruňky, ořechy a míchám, sypu, nalévám. Trouba horkovzdušní a už se to peče. A ta vůůůůůně...
Co teprve chuť! Směs medu, javorového sirupu, dýně a oříšků s meruňkami, aaaaaaach. Povedl se maximálně. Drobné modifikace nejsou ani trochu na škodu. Sladký akorát, těsto do zítřka zvlhne a bude to totálně dokonalý. Do-ko-na-lý.
Díky Gurmánko, opět si nezklamala.

Retro 22-09-2014 Asi jsem pomlácená... Některý vlny se špatně sjíždí s myšlenkama v hlavě. Některý se špatně sjíždí, když jste unavení. Na některý si ani neuděláte čas, chjo. Jsem pomlácená a bez nálady. Měla bych pracovat.Měla bych jít dělat úkol, který tady visí už skoro 2 měsíce. Měla bych ale nemám energii, nemám náladu, nemám chuť. Chci jen spát...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - tak nějak nesplněno, na jablíčka jsem úplně zapomněla a se zeleninou to taky nebyla výhra :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)