4. listopadu 2014

Třistapětašedesát 054

Jeden trouba si stoupne do průchozí části schodů a naordinuje stání všem zbylým pohybu chtivým cestujícím. Přestože už je to nepsané pravidlo, status který 98% lidí pochopilo, občas se najde jelito, který má dojem, že když udělá něco jinak, tak že ... vlastně nevím co. Nenapadá mne totiž nic rozumného, kromě takových těch hovadsky pubertálních pohnutek - být viděn, být viděn, být viděn. Ach ano, chceme to svým způsobem všichni. Jen ty metody se liší. Některé některým kýžený efekt přinesou, jiní se stanou bezejmennou obětí mých řádků. Nakonec proč ne.

Neodepsala jsem. Asi proto, že prostě dělám spoustu jiných věcí a měla bych si určité věci začít zapisovat, abych pak na ně nezapomínala. Nicméně dostala jsem vyplísněno. Už celý týden jsem neodpověděla. No, tak jsem to musela napravit. Ach, zamrzí...
Co mohu udělat pro to, aby se to už nikdy neopakovalo???

Retro 25-09-2014 Zrovna dnes jsem uvažovala nad spoustou témat, o kterých by se dalo psát. Psát na můj tradiční blog. Je ale zajímavé, že o víkendu mne dokonce napadlo blog na chvíli "zavřít", zaheslovat, nechat ho v klidu. Aby se usadily všechny ty věci, co tam píšu, a teď víc nepíšu. A taky už bych ráda dotáhla svůj web. Nicméně času málo, práce hodně, ale to se sladí. Mám zase nějaké nápady jak na to. Fokus-time funguje a tak přinese výsledky. Jo?




P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno, jen zelenina nebyla i čerstvá, pouze dušená

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)