21. listopadu 2014

Třistapětašedesát 071

Nádherná fotka. *B* se tentokrát maximálně vyvedla. Sice jsme o focení vůbec nevěděly, takže neměla žádný krásný šatičky a dokonce měla i takovou, podle mého mínění, horší zástěrku, ale paradoxně vznikla nekrásnější školková fotka za její historii focení. V očích má velmi oduševnělý výraz, lehce se usmívá, má krásně zdravě narůžovělé tvářičky a celkově působí velmi čistě a klidně - jako panenka. Nakonec si říkám, že za to možná může i to oblečení. Byla tak jak je, tak jak je spokojená a bylo to na ní vidět. Ach, asi to nebude romantička.

Bolavý zápěstí. Stále se to stupňuje. Včera už jsem musela vzdát klikování. Dneska mne to bolí už při malých pohybech. Chytání je za trest. Tahání dětí ještě větší utrpení. Nevím přesně co jsem si udělala a zda vlastně vůbec něco, možná jen únava materiálu. Nebo první upozornění ať zpomalím. Každopádně se nemohu spolehnout na své ruce. To mě mírně rozhodilo. Takže teď bez kliků...

Nově povlečeno. Konečně. Jak dlouho už si říkám, že bych si měla dát nové povlečení? Možná měsíc. Chjo. A tak, když děti odjely k tatínkovi a já prvně nikam o víkendu nemusím, dala jsem se do úklidu. Pořádně jsem vyluxovala pokoj, pod postelí, postel a pak povlíkla novou květinovou cejchu. Ach. Dneska budou krásný sny. Ta první noc v novém je vždy krásná a vychází na sobotu. No, kdo ví kdy vstanu ;-)

Dát si voraz. Přestože jsem plánovala už bláznivě pracovní nasazení, nakonec jsem se rozhodla jinak. Zapnula jsem si Matrix Revolution, který byl dost slabý, ale budiž, a připravila těsta na perníčky. Nic víc. Nečuměla jsem do kompu, nepsala, neupravovala obrázky, nehledala obrázky, nevytvářela žádný jiný hodnoty. Prostě jsem jen chvíli pobyla u TV s mamkou, trochu jsme povídaly a to bylo celý. A víte co, bylo to supr. Až na to zápěstí při zadělávání těsta...
Bylo senzační chvíli nikam nespěchat a nehonit se kvůli všem těm věcem.....

Retro 12-10-2014 Ach ano, nechat o sebe chvíli někoho pečovat. Vyrovnat poměr dávání a braní. Užívat si i přijímání. A pokud není kdo by mi dával, dávat sama sobě. Dovolit si ten čas pro sebe, dovolit si nic nedělat. Dovolit, užít a nelitovat. To je ta mantra, to, kde se spousta žen zasekne, kde si brání. O čem jiném je to zápěstí?

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - ovoce splněno :-) a o zelenině pomlčíme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)