23. listopadu 2014

Třistapětašedesát 073

Hodinový nákup. Jsem trochu rozladěna. Zdá se mi to nějak moc - na mě! Mám pocit, že umím být i rychlejší. Ale omluvit mě může snad jen to, že jsem byla ve dvou obchodech a udělala faaaakt velký nákup, a myslela na spoustu věcí kolem oslavy narozenin svého prvorozeného. Proto máme koupený "rychlý bublinky", pomerančový džus, lupínky s chutí masíčka (fakt to tam je napsaný!), arašídový křupky, koupila jsem jejich oblíbený donuty ovšem se stylovým zdobením hvězdičkama (ty ještě neměly) a nezapomněla na poctivou šlehačku na dort :-)

Zděšení. Ten sajrajt, co si mažu na své zraněné zápěstí, nesmí spatřit světlo světa. No fakt! A dokonce ještě 2 "pomazané týdny" tj. 14 dní po aplikaci, platí to samé omezení. Prý schovejte pod volným oděvem a nevystavujte ani v polojasném či podmračeném počasí. No a hlavně nesmím do solárka! Ty jo, tak mne jen napadá, co tam asi je?

Mám za sebou 1/5 "výzvy". Dá-li se tak tohle psaní nazvat. Vzpomínám si, jak mne to lákalo, ale nevěděla jsem, jak to uchopit po svém. Teď jsem v akci a prostě jedu. Píšu, sdílím, jsem. Možná je čas se za těmi písmenky ohlédnout. Anebo možná vůbec ne, protože tohle je přece hlavně o tom tady a teď. Stačí, že jsem si začala hrát s retro psaním. Každopádně je to u mne v takových vlnách - někdy se soustředím více, někdy to trochu flákám a dopisuju až zpětně. Někdy mám obrázky, jindy ne, občas vlastní foto. Někdy jsem zapálená a nadšená a to, o čem psát opravdu vyplývá jaksi samo, někdy jsem v tahu a pak večer musím hledat, co že se to vlastně stalo, abych to mohla zvěčnit. Občas dostanu i pár dní skluz a mám to jen v poznámkovým bloku a na netu je prázdno. Je to organismus - skutečně živý projekt, který podléhá všemu v mém životě. To je na něm vlastně to nejvíc super.
Pro mne je tohle jen ZAČÁTEK něčeho většího!

Retro 14-10-2014 Zrovna včera jsem velmi intenzivně pátrala, kdy mi bývalá banka hodlá skutečně zrušit ten zrušený účet. Protože jsem byla pomalá, zacvakala jsem ještě další měsíc poplatky, ale jestli budu muset platit ještě ty listopadové, tak to mám chuť jim někde něco rozbít. Ale ani náhodou. Na tom papíře je, že ten účet má být do 14 dní zrušen. Na internetovém bankovnictví není vůbec nic vidět a dokonce jsem byla vyzvána změnit si heslo. To jsem nečekala, nicméně jsem zvědavá, jak mi dají těch 9 korun! Pche...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - ovoce splněno, zelenina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)