16. listopadu 2014

Třistapětašedesát 066

Bramborový placky. Jsou určitý jídla, který čím dýl je znám a jím, tím víc je mám ráda a dokážu si je fakt užít. Právě bramborový placky patří mezi ně. Jednoduchý, šikovný jídlo, na který není třeba žádný extra um ani kulinářská chytrost. Dneska jsme udělaly pořádnou porci, takže zbyde ještě na večer a na ráno. Děti se cpou, já se cpu a navíc každou placku mažu vrstvou povidel. Mňam.
Cítím se skvěle.

Myšlenka nezapsaná, jako by nebyla. Kolikrát jsem si už říkala, že si jí zapíšu. Že se nebudu spoléhat na mozek, že si to vždy zapamatuje a bleskurychle vybaví na můj povel kdykoliv později. Ono to tak nefunguje. Vždy si naivně myslím, že záblesk nějakého postřehu udržím v mysli, než se přesunu z nákupu domů. Vždy se uchlácholím, že je to jen kousek, a ono to tak větší část cesty vážně funguje. Pak mne ale něco rozptýlí a frnk... za chvíli ani nevím, že jsem se snažila držet si v hlavě myšlenku, kterou bych mohla později rozvinout. Že mu na to vždycky skočím. Asi to semnou fakt umí. No jo, známe se od malička, ví co na mě platí.

Makat až do rána. Mám to jak na houpačce, jednou odpadnu, podruhé zas ponocuju. Co kdybych to vzala zlatou střední? Zrovna tady by to tolik vadit nemuselo. Zas doplatím na to, že teď mám energii. Ale taky je to potřeba, a nemusím se strachovat o vstávání, zítra je svátek. Vlastně se divím, že to dávám, ale člověk sám sebe překvapuje každou chvíli. hlavně tím, co vydrží.

Retro 07-10-2014 Jo, tak tuhle krásu jsem si připravila na ráno - plný dřez špinavýho nádobí. Prvně mi to po dlouhý době tak nějak nevadí. Umyje se to zkrátka ráno. Teď jsem naladěná úplně jinak, tak proč dělat věci proti jen proto, že jsem si řekla, že by to tak být nemělo???




P.S.: Výzva ovoce a zelenina - s potěšením splněno

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)