22. listopadu 2014

Třistapětašedesát 072

Umím si poradit. To je něco, co mě na mně nikdy nepřestane udivovat. Možná to není nic tak světoborného, ale já jsem za tuhle schopnost "přizpůsobit se", najít řešení, nehroutit se a hledat cestu, neuvěřitelně vděčná.
Není to o tom, že když spoustu věcí zvládám sama, že už nikoho nepotřebuji, to vůbec. Naopak, jsem si vědoma toho, že potřebuji spoustu lidí, ale zbavuje mne to určité formy závislosti a tím pádem i manipulace. Dává mi to svobodu a hlavně volbu. A v tom je pak síla, která dělá život tím čím je. Jsem ráda, že jsem zas v tomhle módu.

Co chci dokázat? V tuto chvíli mi stačí dokončit články a upéct medovník. Zítřek je také jasný. A co rok 2015? Není moc brzo nad tím přemýšlet? Možná je a možná že vůbec ne. Každopádně mne napadlo pár věcí, které už jsou v mé hlavě i pár let.... Říká se, že když věci sepíšeme a dáme je v plén, tak nás to více nutí splnit je. No, nevím. O spoustě věcí jsem psala a stejně je to v něčem jiném. Ale je pár věcí, po kterých už dlouhá léta toužím:
- uspořádat vlastní výstavu mých maleb, kreseb, čehokoli
- vytvořit originální šperky
- vydělat peníze jen a pouze díky internetu

Peču medovník. Snad dokončím alespoň něco, co jsem si na víkend naplánovala. Ale není mi přáno - komplikace s náplní, chybí mi to správné kondenzované mléko. Zítřek to jistí, protože opravdu odmítám skoro 4 hodiny vařit v hrnci plechovku Tatry. Ale jinak to vypadá luxusně. Těsto je za celé odpoledne pěkně odleželé a je vidět, že mu to prospělo. Jeden plát se ve své křehkosti rozlomil. Hmmm, to se mi stalo prvně. Krásně to tu voní, dělám foto dokumentaci, jen je mi líto, že se to tak dlouho neodleží.

Retro 13-10-2014 Peníze prvně za hooodně dlouhou dobu extra neřeším. Vím, že je to jen dočasný stav jednoho měsíce, ale prvně je všechno tak akorát těsně, že to nedrhne. A tak věřím, že bude líp. Ve všech oblastech...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - ovoce splněno, zeleninu flákám, ale nakoupili jsme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)