5. listopadu 2014

Třistapětašedesát 055

Mám se skvěle. No, posuďte sami. Mám dvě naprosto zdravé, krásné děti. Mám úžasnou vysněnou práci. Bydlím v bytě s tekoucí vodou (i teplou) a splachovacím WC. Mám si kde uvařit jídlo. Mám si za co nakoupit jídlo a dokonce si mohu vybírat.
Mám co na sebe. Jsem ateista a nikdo mne za to nelynčuje.
Mám tohle všechno, co nemá třičtvrtě lidí na týhle planetě. Tak proč mám sakra pocit, že život stojí za ho*no?

Dopoledne na skypu. A víte co, popovídat si o práci, vědět kam směřujeme, jak je to jasný a jak k tomu můžete přispět a že to bude hračka, je rozhodně bezva. Pro vás určitě, protože se po vás chtějí věci, který umíte a ve kterých jste prostě dobří. To mne bere. To mi lije energii do žil. To mne hází do sedla. Otěže života jsou náhle proklatě blízko a člověku prostě nedá nečapnout je a neřídit.
Tak jo, tohle je vážně dokonalý. S tím vším, co přinesl říjen, co přináší listopad. Za to všechno z celého srdce děkuji. Děkuji <3

Lahodná návštěva. Možná přesně tyhle nečekané, přestože ultrakrátké návštěvy, jsou nejlepší. Stavily jsme se za *Š* v obchůdku. Neplánovaně. Naprosto spontánně jsem se rozhodla, když jsme šly s *B* z mého pracovního setkání, kde byla boží a bezprostřední, jak jen tahle malá brunetka umí být. A protože umí hodit dobrý voko, dostala darem čokoládovou tyčku. Kvalitku! Snědla si jí cestou. Co by se dělila s bráchou, chich. Ta je mazaná. Dobře dělá.

Retro 26-09-2014 Necháváme věci být, protože... protože naše domněnky a strachy, jsou silnější než touha jít za tím, co chceme. Jenže ono i s tím chtěním to není tak úplně košer. Chtít má mnoho podob. Ne všechny mohou vyhovovat. Ne všechny mohou dosáhnout dál, než kdybychom se chtění vzdali. Chtít znamená i mít nebo skutečně získat? Někdy je dobrý spokojit se i s málem.
To je jako bych si řekla, že i odpadky jsou fajn, když není nic. Jenže to nic nemění na podstatě věci - odpadky jsou odpadky. Tyhle z nouze ctnosti jsou akorát pro smích. Jdu spát.

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno, jen zeleniny zas bylo málo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)