18. listopadu 2014

Třistapětašedesát 068

Voda bez citrónu. No, nekoupila jsem ho. Dnes jsem si ovšem uvědomila, jak moc jsem si na tu citronovou vodu zvykla. Přestože jsem bezprostředně po výzvě citronování omezila, během měsíce jsem se k němu zase vrátila a s jistotou mohu tvrdit, že 6 ze 7 dní si dávám po ránu vodu s citronem. Ideální je trochu teplá a ani tam nemusí být vymačkaná celá půlka citronu. Ale je fakt, že se žaludek, a celkově trávení, krásně nastartuje. Jediná škoda je, že si to nemůžu vypít hned po vzbuzení, protože by se mi chtělo čurat akorát když bych byla někde na půl cesty do školy. To by nedopadlo dobře, chich...

Plánování. Začínám tím být posedlá? Ne, jen prostě chci vážně dostat do svýho života víc věcí a začít je i fakticky zažívat. Není ani trochu zcestné chtít od života víc. A víc mohu získat jen v moment, kdy čas bude můj kámoš. Jinak to nejde, jinak to nevidim, jinak to nebude...
A tak mám novou lásku a moc se mi líbí ... PASSION PLANNER

Dala jsem si Magnum. Těšila jsem se na ten pocit, který znám. A v mé mysli se začalo rozehrávat očekávání. V následující chvíli, kdy jsme vylezla z obchoďáku na ulici a ovanul mne chladný vzduch, mi došlo, že si to začínám děsně kazit. Že se sama omezuju zažít něco nového. Zahodit to hloupé očekávání... A tak jsem nechala déšť zkrápět mé tváře a rozehrát chuť čokolády spolu se smetanovou zmrzlinou. S každým soustem jsem cítila to první, jaksi mírně tlumené, ale přesto hluboké, prasknutí čokoládové polevy... Moc čokolády... je to na mne, jak to sním... a tak jsem kromě ukusování občas jen slízla smetanový krém.
Přestože to byl zážitek, musela jsem nakonec uznat, že ten pocit v těle se jen chabě vyrovná pocitu, který mám když jím ovoce a zeleninu. Hmmm, možná jsem jedla svou poslední zmrzlinu. Ale kdo ví....

Závislá na salátu. Nějak nám zachutnal. Mrkev, celer, petržel. Toť celé kouzlo. Nastrouhat, zamíchat, netřepat. Přidat zakysanou smetanu, jogurt a trochu majonézy. Lehce soli nebo jen koření dle chuti. Já si často přidám trochu chilli, abych si zrychlila metabolismus, a to je taky moc dobrý. Ideálně bez pečiva, ale někdy se neubráním, prostě mi k tomu ladí. Ideální v jakoukoiv denní i noční dobu. Ke sváče supr. K večeři značka ideál.

Retro 09-10-2014 Cítím se hrozně nepoučitelně. A přitom bych měla mít rozum, jak říká moje matička. Měla, ale tak nějak nemám. Těžko říct, proč si tohle dělám. Proč takhle blbnu s tím spaním. Asi nadšení, že mám zas energii. Místo abych s ní pracovala rozumně, zase se vyčerpám a tak pořád dokola. Nejhorší ale je, že jsem čím dál vyčerpanější a je jen otázkou času... Ano, vím, že to přijde, ale doufám, že až to bude, tak to opět dám. Jsem taaaak hloupá, ach bože...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno dokonale

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)