12. listopadu 2014

Třistapětašedesát 062

Usnula jsem. A v divoké noci se probloumala až k ránu. Děti se střídaly ve výkřicích ze snů. Zmítaly se v touze být mi na blízku a naopak. V průběhu noci jsem vyzkoušela tři postele ve dvou místnostech. Několikrát! Jo, cestování mne baví. Hlavně mezi postelemi, chich. Přestože mě oblažilo nečekaných 8 hodin "spánku" a já bych vlastně měla být spokojená, vyspaná, odpočatá, cítím se ještě vyšťaveněji než kdykoliv jindy. Vivat středě!!!

Bez ovoce a zeleniny. Zásoby totálně vyjedený. Ani jablka, ani mandarinky, natož banán. Mrkve v salátu, okurky snědený a růžičková kapusta? Blueeee! Takže dneska budu horko těžko splňovat nějaký raw touhy, protože přede mnou kopec práce, kterou jsem neudělala včera večer, a nákup hrozí nejdřív odpoledne. Trochu mě to namíchlo, ale když to nejde jinak vyřešit - já to nechci jinak vyřešit, tak holt se s tím musím smířit. Pro dnešek. Snad si po tomhle příště líp naplánuju co chci, pokud mám být úspěšná. Tak snad to večer doženu...

Bolí mě v krku. Mohla bych si stěžovat, jak na mne všechno doléhá, anebo prostě jen suše konstatovat, že se to dalo s ohledem na cestování a počasí čekat. Oboje by bylo tolerováno, jen to vyznění by bylo diametrálně odlišné. Dnes je mi celkem jedno jak to bude znít. Bolí mne v krku a nemám z toho radost. A navíc to ovoce. To je fakt v háji. Takhle to je a štve mne to. Dám si gingerbon na cestu a večer budu na zdravotních čajích, medu a zázvoru...

Retro 03-10-2014 Ten burčák byl tenkrát letošní první i poslední. Byl dobrej, ale stejně jako jsem se na něj těšila, ta intenzita a nadšení postupně vyčpělo - podobně jako bublinky z nalitýho burčáku. Byl výbornej, ale náhle to nějak nedávalo smysl. Vím, že se nakonec v lednici "válel" dalších 5 dní, než jsem dopila ten svůj zbytek. Ani nevím proč ho potkal tak smutný osud. Asi jsme se letos minuli. A na tom nic nemění ani kvalita, ani chuť. Zkrátka nebyl dobrej rok.

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - nic, vůbec nic :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)