13. listopadu 2014

Třistapětašedesát 063

Jsem mimo. Budík zvoní, a já cítím při polknutí bolest. Hlava jako by mi snad ani neseděla na krku, je jaksi v mlze. Odhrnu cíp peřiny a pohltí mne zima. Ach bože, co to sakra je? Nechce se mi vstát, chci ležet a kurýrovat se. Vstanu vůbec? Prochází mi hlavou myšlenka na zbabělý ústup. Únik před únavou, zaječí pohnutky. Musím, musím, MUSÍM! Jdeme do školy. Jenom do školy. *B* po prochrchlaný noci spí velmi tvrdě - konečně, bez kašle, bez hekání a dýchá vcelku klidně. Nechám jí a jdeme dnes jen ve dvou...

Chleba s medem. Slunečnicový... z domácí pekárny. Patička, namazaný pořádným (rozuměj poctivým) živočišným máslem, ale jen tak zlehka, aby se ucpaly póry a neprosákl med. Jooo, chleba s medem. Letošní medový první sběr - jarní květový. Skvělá včelí práce. Skutečný výkon a pro mě dokonalá svačinka...
Pak přišel na včely mor a bylo po legraci.

Běhaj všude. Je to jak scéna z Landovy písničky. Kráčím si to temnou ulicí. Nebylo pozdě, jen je prostě už brzy tma. Nikdo nikde nevykonával žádnou potřebu jakéhokoliv rázu (napadly mne tři) a přesto. Proti mě, v té mezeře mezi chodci, vkročila mi do cesty krysa! Nebo potkan? Kdo se v tom má vyznat! Každopádně on vypadal, že se vyzná velmi. Běžel kolem baráku, hledal, asi našel a šup pod auta. Pořádnej macek. Tyyyyy jo a pak, že to je jen výjimka na naší zahradě. Kdepak, tohle město je prolezlý.
Tohle město nutně potřebuje Krysaře ;-)

Nalil mi téééé. Přímo pan Konvička. Od Teekanne. Nabídl se mi sám a byl tak odvážliv, že mi chtěl dokonce čepovat přímo do úst. Byla by to dobrá challenge, ale já byla na nákupu, tak jsem to s díky odmítla. Chich. Dostala jsem standardně hrníček, do něj čajíček a bylo mi hezky. Zdarma byl přidán ještě úsměv a pár vět vtipu. Jo, nákupy jsou občas supr zábava...

Retro 04-10-2014 Těším se, až zase vstanu ráno odpočatá, bez bolavýho krku, s chutí pokořit další bláznivej den mýho života. Mé tělo volá po pauze a ta nepřichází, nepřichází a já už nemůžu. Vážně už vůbec nemůžu... a tak se těším, že až se přehoupne další týden, přijde víkend bez dětí a já budu spát a spát a spát....

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - od všeho napůl, ale s o to větší chutí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)